Klacht: Onterechte bemiddelingskosten

op 27 juli 2016 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Er is een poging gewaagd voor het vinden van een geschikte match voor schoonmaakdiensten voor onze woning. Echter deze is niet gevonden en dit heb ik meermalen doorgeven, middels online contactformulier, hun inlogsysteem en ook getracht telefonisch te bereiken. Waarbij het lijkt net alsof het nummer overgaat, terwijl het eigenlijk is opgenomen, erg vervelend dat mijn boodschap niet overkomt. Nou blijf ik een herinnering voor betaling ontvangen, tevens vandaag ook een aanmaning.

Ik zou graag willen dat ik geen betalingsherinnering meer ontvang en ze kunnen mij ook uit hun contactenbestand verwijderen, ik denk niet meer via hen een geschikte match te kunnen vinden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 28 juli 2016 om 09:20 geantwoord

We hadden nog geen reactie ontvangen of meneer een nieuwe hulp via ons wou. Dit hebben we meerdere malen aangeboden toen wij hoorde dat de aangeboden hulp niet geschikt is. Uit zijn klacht blijkt hij hierin geen interesse te hebben. We hebben dan ook nu de aanvraag en factuur gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Y.Dogan