Klacht: Onterechte behandeling Mia Peters

Rick K op 23 oktober 2020 over Volkshuisvesting Arnhem in de categorie Verhuur

De afgelopen weken hebben wij veel overlast gehad van onze buurvrouw.
Mia Peters was vanuit de volkshuisvesting aangewezen om dit probleem aan te pakken. Ten eerste is zij alleen bij onze buren geweest. Ze is niet bij ons langs geweest om ons verhaal aan te horen. Zij wilde niet bij ons langs gaan vanwege corona maar is wel langs de buurvrouw gegaan. Dit is al vreemd. Ik heb een mail ontvangen van Mia Peters over het gesprek wat ze heeft gehad met onze buurvrouw. Wij hebben gelijk naar de volkshuisvesting gebeld om een afspraak te maken met haar. Na een week wachten heb ik weer een mail gestuurd en toen belde zij pas naar mijn partner. Tijdens dit gesprek is zij heel erg onbeschoft en bijdehand geweest tegen mijn partner. Geen enkele intentie om ons te helpen. Ze deed ons probleem maar een beetje weg wuiven. Deze vrouw is dus niet capabel genoeg om dit soort problemen aan te pakken en kan al helemaal niet met mensen omgaan. Vooral niet vanuit een voorbeeld functie.

Ik ben pas tevreden als ik mijn gehele verhaal kan doen over alle gebeurtenissen die zijn gebeurd. Het liefst ook met iemand anders die ons wel wilt aanhoren en wilt helpen. Het liefst willen wij naar een veiligere woonomgeving.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkshuisvesting Arnhem

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkshuisvesting Arnhem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick K