Klacht: Onterechte afschrijvingen mbt SMSAdvies niet retour

op 15 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vodafone betaalt alle onterechte afschrijvingen die al maandenlang blijken plaats te vinden niet terug.

Er zijn geen betaalde diensten aangevraagd en er wordt nooit een sms ontvangen dus bij automatische incasso worden ongezien gedurende lange tijd kosten afgeschreven.

Pech, vindt Vodafone. Risico van de gebruiker. Er wordt niet erkend dat het hier om een vorm van oplichting gaat. In plaats van een PayInfo platform op te richten, zouden de providers een protocol moeten opzetten voor betaalde diensten, zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Ook zij dragen een verantwoordelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Vodafone en andere providers onderzoeken een strenger beleid t.a.v. betaalde diensten en nemen hun afnemers beter in bescherming tegen oplichtingspraktijken.

Vodafone betaalt alle afschrijvingen aan SMSAdvies terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JIW