Klacht: onterechte afschrijving

op 29 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

k heb per 03-04-2017 mijn mobile abonnement opgezegd ivm in mijn ogen onterecht in rekening gebracht bedrag van ruim 50 euro voor internetten in het buitenland. hetgeen onmogelijk was omdat de telefoon uitsluitend op wifi van het hotel stond en mobiel data en roaming was uitgeschakeld. Daarnaast heeft de telefoon tijdens de vakantie in de flight mode gestaan.
Ik heb de overboeking gestorneerd omdat uw afschrijving meer dan 50 euro betreft.
Ik heb immers geen mobiel abonnement meer.
Wil u het afgeschreven bedrag specificeren zodat ik de juiste keuze mbt het eventueel wel of niet betalen kan maken.

Gewenste Oplossing:

als ik definitief uit het bestand van tele 2 ben gehaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j ouwerkerk