Klacht: onterechte afschrijving

op 03 oktober 2016 over Ayden in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29-09-2016 is er 9.99 euro afgeschreven van mijn rekening,ik heb nooit iets te maken gehad met dit bedrijf,en ben ook zeer verbaasd dat dit zomaar kan,ik wil graag mijn geld terug,maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg, en er maatregelen worden genomen om deze "diefstal"tegen te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ayden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ayden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hermanrijks