Klacht: Onterechte afschrijving

op 20 januari 2014 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb eenmalig voor een periode van drie maanden een abonnement genomen. begin januari heb ik mij afgemeld en nu zie ik dat er nog steeds afgeschreven wordt voor Edarling door de firma Adyen B.V. reknr. 51.50.71.439
nr.1813894689756445

Dit laatste bedrag dat afgeboekt is : E44,90 terug boeken op mijn rek.nr 543312275 tnv abn amro en alles stopzetten bij deze firma, ik wens geen gebruik meer te maken van hun diensten zoals ik al eerder heb aangegeven

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adyen over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 31 oktober 2018 om 15:40 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Door een tikfout van klacht.nl zijn enkele klachten onder een verkeerde naam (Ayden) terecht gekomen. Hierdoor kan het zijn dat deze klacht vertraagd is opgelost. Excuses voor het ongemak.

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com