Klacht: Onterechte abonnementskosten

Een aantal weken na mijn inschrijving werd ik door ikzoekeenschoonmaakster.nl gelinkt aan een schoonmaakster. Ik nam contact met haar op voor het maken van een afspraak en na het uitwisselen van gegevens gaf ze gelijk aan dat ze alleen ‘zwart’ wilde werken en buiten ikzoekeenschoonmaakster.nl om voor ons wilde werken.

Ik heb hierop gelijk aangegeven dat ik dit liever niet wilde (Ik heb mij tenslotte niet voor niks ingeschreven bij ikzoekeenschoonmaakster.nl). Dus de afspraak ging niet door. Gelijk heb ik dit gerapporteerd bij de organisatie, om hen te vertellen dat zij mij gelinkt hebben aan een ‘onbetrouwbare’ schoonmaakster. Ik kreeg daarop te horen dat ze het erg vervelend vonden, maar dat ondanks de mismatch mijn abonnement wel is ingegaan en dat ik 8,99 euro moet betalen. Ook na meerdere verzoeken om hier samen uit te komen, incl. het aantonen van de Whats-appjes van de schoonmaakster, blijft ikzoekeenschoonmaakster.nl bij haar standpunt dat mijn abonnement is ingegaan en is ook het verzoek voor telefonisch contact afgewezen.

Ik zou iedereen afraden om in zee te gaan met deze organisatie. Het is echt geldklopperij, je wordt klantonvriendelijk behandeld en je kan er niet op vertrouwen dat je een goede hulp krijgt aangeboden.

Wanneer mijn abonnementsgeld van 8,99 euro wordt gecrediteerd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 15 juni 2021 om 10:56 geantwoord

Heeft op 15 juni 2021 om 11:08 geantwoord

Beste Henk,
Wij zijn inmiddels 4 mnd aan het wachten op een hulp en tot nu toe is er nog niks gevonden. Ik wil geen 26,97 Euro betalen als ik over een paar maanden kosteloos kan opzeggen. De oplossing voor nu is om om de factuur van 8,99 euro te verwijderen.
Gr. Anita

Bericht van Ikzoekeenschoonmaakster.nl

1 maand geleden - Goedemorgen, Opzeggen is pas mogelijk na een periode van minimaal een jaar en dit is kosteloos niet mogelijk. Uw bewering dat u over een paar maand kosteloos kunt opzeggen is dan ook niet juist. Met dit voorstel schelden wij €80,91 kwijt. Wij komen u dan ook fors in de kosten tegemoet. Met vriendelijke groet, Henk

Reactie van de melder van de klacht Anita van der Heiden

1 maand geleden - Beste Henk, Wij zijn nog steeds op zoek naar een schoonmaakster en we hopen dat deze op korte termijn gevonden wordt. Ons abonnement hoeft niet afgekocht te worden, we zouden alleen een tegemoetkoming willen hebben in de onterecht gestuurde factuur van 8,99 Euro. Ik begrijp dat er onder normale omstandigheden bemiddelingskosten in rekening worden gebracht, maar in dit geval is dit onterecht omdat zij buiten jullie om wilde werken. Ik hoop dat jullie de 8,99 Euro kunnen kwijtschelden. Gr. Anita

Bericht van Ikzoekeenschoonmaakster.nl

1 maand geleden - Goedemiddag, De kosten kunnen wij niet kwijtschelden. Het abonnement en onze kosten zijn gestart. Wij hebben namelijk al kosten gemaakt voor uw zoekopdracht. Indien u het abonnement niet wenst af te kopen zal deze samen met de maandelijkse kosten door blijven lopen. Met vriendelijke groet, Henk

Alle klachten die gemeld zijn door Anita van der Heiden