Klacht: Onterechte aanvraag automatische incasso

op 20 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste mensen,

Ik kreeg een bank berichtje via mijn desbetreffende bank app op mijn mobiel dat een bedrijf genaamd STG ADYEN een maandelijkse automatische incasso van €11.99 zou afschrijven.
ik mijn klantenservice gebeld en na laten kijken met een hoop vragen naar de bank toe, hoe zoiets kon plaatsvinden zonder mijn weten. Uiteindelijk kreeg ik te horen van mijn bank dat de afschrijving niet heeft plaatsgevonden omdat de desbetreffende site Badoo verkeerde informatie kwa incasso naar mijn bank had gestuurd en geblokkeerd werd. Dus mij is de afschrijving gespaard gebleven.
Het is mij daarom ook een raadsel dat bij een bank van wie dan ook geen belletje gaat rinkelen om dit soort dingen in de gaten te houden en aan te pakken.
ik ben waarschijnlijk 1 van de gelukkige die niet hoeft te vechten om het geld terug te krijgen.
Succes aan de niet zo gelukkige
Groetjes J.D

Ik ben pas tevreden als het snel opgelost word in de toekomst en sneller aan de bel getrokken word bij de banken. De klant heeft hier onnodig hoofdpijn van

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 20 maart 2017 om 20:42 geantwoord

Heeft op 20 maart 2017 om 22:19 geantwoord

Ik ben het niet eens met deze gemakzuchtige uitspraak.
Er ligt een fout bij deze internet site of het nou een systeem fout is of opzettelijk gedrag. Het is zelfs zo erg dat het al op Radar televisie programma is geweest. Ik vind dat dit niet zo makkelijk genegeerd kan worden. Het is te belachelijk voor worden dat zij er zo lang onbeantwoord hun gang mee kunnen gaan terwijl de gedupeerde er hemel en aarde voor moeten schuiven om hun gelijk en geld terug te krijgen. Best jammer terwijl ding al een tijd bekent is.

Reactie van de melder van de klacht Johandoherty

4 dagen geleden - Deze site heeft inderdaad wel een betaling afgehandeld met mijn akkoord maar tegelijkertijd plakken ze een maandelijkse automatische incasso van 11.99 eraan vast waar je achteraan moet gaan met alle stress en hoofdpijn

Alle klachten die gemeld zijn door Johandoherty