Klacht: Onterechte aanmaning

Jessie Bierbooms op 15 oktober 2020 over Iddink in de categorie Boeken

In augustus kocht ik voor mijn dochter 1 agenda en 1 boek online bij iddink. Ik moest verplicht online vooraf betalen omdat er zogezegd nog een factuur van 2017 open stond….. Die moest ik ook nog extra betalen of ik kreeg mijn bestelling niet. Hoewel ik tamelijk zeker Ben dat ik in het verleden alle boeken steeds betaalde heb ik deze bijkomende factuur ook nog bijbetaald. Nu, 3 maanden later stuurt iddink mij al 2 aanmaningen met kosten voor een totaal van 12,80….pure oplichting en af dreiging naar mijn gevoel. Om het kort te houden bespaar ik u details over de ontelbare telefoons die ik al deed met de klantendienst. Zij doen niets en kaatsen de bal steeds terug.

Na deze afschuwelijke ervaring kan ik niet meer spreken over tevredenheidsgevoel. Zij moeten stoppen met geld af te persen en hun bedrijf DRINGEND VOLLEDIG REORGANISEREN.... NIETS WERKT!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessie Bierbooms