Klacht: Onterechte aanmaning

op 08 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in april een bestelling gedaan bij wish, echter heb ik dit product nooit ontvangen. Hier heb ik toen contact over gehad met wish en ik dacht dat het toen geregeld was..

Van de week kreeg ik een aanmaning in de bus dat ik €67 moet betalen binnen 10 dagen.
Al contact gehad met wish maar ze zeggen niks te kunnen doen

Gewenste Oplossing:

Dat de aanmaning word ingetrokken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 10 september 2018 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lisanne,

Jammer dat je de bestelling van Wish niet ontvangen hebt.

Wij willen natuurlijk graag kijken of wij iets voor je kunnen betekenen!

Zou je ons via hello@klarna.nl willen informeren over de betalingsomschrijving van Klarna, je gebruikte e-mailadres en ter verificatie je geboortedatum?
Zodra wij deze gegeven ontvangen hebben kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Alvast bedankt!

Een fijne dag!

Groet, Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door lisanneurk