Klacht: Onterechte aanmaning!!!

op 16 februari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Al drie maanden bezig om duidelijk te krijgen dat ik betaald heb voor een besteld artikel. Mijn geld staat op een “tussenrekening” bij Klarna volgens een medewerker klantenservice van Klarna, gesproken op 25 januari 2018. Medewerker zou dit doorgeven aan de financiële afdeling van Klarna. Kon dit zelf niet doen. Vandaag 16feb een brief van Klarna met de tekst betalen, verhoogd met aanmaningskosten en het dreigement een Incasso bureau!! Helemaal klaar met Klarna. Al vanaf oktober gemaild, getelefoneerd, zonder enig resultaat! Geen Klarna meer voor mij.

Dat mijn €99 die op een tussenrekening bij Klarna staat gebruikt wordt om de volgens Klarna openstaande factuur te betalen en aanmaningskosten €13.50 moeten worden kwijt gescholden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 16 februari 2018 om 14:09 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Ontzettend vervelend om te lezen dat u hier al zo lang mee bezig bent en het nog altijd niet opgelost is.

Aan de hand van de doorgegeven informatie ben ik op dit moment voor u aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zal u een e-mail sturen met meer uitleg wanneer het is opgelost.

De aanmaningskosten zijn al verwijderd van de factuur, maar ik zal u nog even om wat geduld moeten vragen zodat het volledig afgehandeld kan worden.

U hoort zo spoedig mogelijk van mij!

Groet, Kayleigh

Alle klachten die gemeld zijn door Noorder1