Klacht: onterechte aanmaning

op 14 augustus 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn verzekeraar FBTO heeft een faktuur aan FAMED betaald. FAMED stort het geld echter terug en zeggen nu dat ik moet betalen, terwijl ik gewoon verzekerd ben. Ze willen het geld van FBTO niet, maar van mij.

Gewenste Oplossing:

Als ze het geld van FBTO accepteren en wanneer ik mijn telefoonkosten terugkrijg. Ben zeker in totaal 10 uur aan het bellen geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door liesbeth1966