Klacht: Misleiding/ bedrog, leugenachtig gedrag

Jos Huijgens op 24 januari 2021 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren ontving ik een aanmaning van Fa-med met de mededeling dat ik al twee keer een betalingsherinnering had ontvangen. Niets is minder waar. Het openstaande bedrag klopt weliswaar, en heb ik inmiddels voldaan, maar ik erger me rot aan het gedrag van Famed over zogenaamde betalingsherinneringen. Dit is bepaald niet de eerste keer, en heb dit ook van veel andere mensen gehoord.
Enige reden waarom zij gelijk met een aanmaning komen, is dat ze dan een volgende keer gelijk kosten denken te kunnen rekenen.

Gewenste Oplossing:

Excuus van Famed, en de toezegging dat zij hun handelswijze aanpassen. Dit heeft niets, maar dan ook niets met fatsoenlijk handelen te maken, en ik vind het een schande dat een dergelijk onkundig bedrijf zoveel dienstverleners in de zorg bedient.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 18 februari 2021 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Huijgens