Klacht: Onterecht weigeren van bezoek wegens geen of ongegronde reden

op 01 april 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Voogd weigert bezoek in thomashuis ospel
Zonder reden of anders calamiteiten zonder bewezen feiten.
Vermoedelijk hebben ondernemers angst dat ik hun mishandelingen observeer Z
Ik wens bezoek te doen 3 maal per week
De dochter wordt getraumatiseerd door de voogd doir geen gehoor te geven dat ze niet bij de mishandelingen wil wonen.
Moeder die de bewijzen heeft wordt genegeerd .

Strafbare feiten door de voogd
Hij ondervraagd niet de ouders van de andere 2 kinderen die mishandelt zijn in Thomashuis ospeldijk en hij beweert onderzoek te hebben gedaan terwijl ik getuigen heb.
Voogd denkt door bezoek te weigeren het probleem te kunnen verstoppen. Hij antwoordt niet op mijn vraag waarom hij bezoek weigert hij heeft geen bewijzen van calamiteiten enkel roddel
Hij begaat een ernstige fout
Heeft Wsg angst voor de waarheid
Na 5 klachten en meer dan 5 weken heb ik nog niets vernomen enkel de vraag van mijn kind gevraagd via voice mail.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 10 april 2017 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw Bregts,

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 1 april 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Heeft op 27 april 2017 om 08:26 geantwoord

Nee ze hebben alles op de lange baan geschoven zelfs geweigerd te behandelen, eigenlijk is dit een teken dat er echt wel fouten gebeuren. We zouden veel kunnen redden niet alleen bij mij als ik zie wat er gebeurd is het schrijnend te noemen, overheid zie aub wat er met kinderen gebeurd waar loopt het mis, de psychologie van kinderen worden duidelijk verwaarloosd zelfs hun mening . Er is veel werk aan maar ooit zullen ogen open gaan ,kijk naar programma monitor over wsg dit klopt dus onterecht worden kinderen geplaatst die zelfs heel goed zijn .Waarom wat is de reden

Alle klachten die gemeld zijn door Amber matthe