Klacht: Onterecht verlenging

op 02 augustus 2017 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik kreeg een aanmaning voor een automatische verlenging van mijn domein. Ik heb deze nooit goedgekeurd en dit meteen aangegeven. Vorig jaar heb ik namelijk voor 1 euro een domein naam aangemaakt en keurig betaald. Zoals de domeinnaam haarlemseries2016 doet vermoeden was dit ook voor 1 jaar.

Na de aanmaning heb ik de algemene voorwaarden, uitleg omtrent automatisch verlengen en de extra kosten opgevraagd. Daarbij ook uitleg gevraagd omtrent de stijging van 1 euro naar 13.54. Ook heb ik aangegeven dat ik absoluut geen klant meer wil zijn en schriftelijk gevraagd om bevestiging van opzeggen. Op dit al heb ik nooit antwoord gehad en er wordt nu alleen nog maar verwezen naar interim justitie waar ik inmiddels 53.70 moet betalrn. Hetgeen wat ik maar ga doen om hier vanaf te zijn, maar ik wil het wat betreft yourhosting hierbij niet laten zitten. Ik vind het een communicatief zeer slecht bedrijf en telefonisch zeer slecht te benaderen met pngelwalificeerd personeel.

Als yourhosting alle gemaakte kosten terug betaald en als de brandweer mijn domein verwijderd en mijn gegevens verwijderd uit hun database. Daarvan zou ik graag op papier bewijs en bevestiging van zien. Want de laatste mail van yourhosting betreft: zodra het openstaande bedrag is voldaan zetten we uw producten weer online en dat wil ik pertinent niet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mariovandiemen