Klacht: Onterecht uithuisplaatsing

op 23 september 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Mijn dochter werkt heel goed mee met alle instanties ze heeft zelfs door de wsg haar relatie onterecht moeten beëindigen met heel veel verdriet anders werden de kinderen (onterecht) met spoed uit huis geplaatst. en ze zeggen dat mijn dochter een hele goede moeder is goed voor haar kindertjes zorgt en hun veel liefde geeft. Nu ze in opdracht van de wsg haar relatie heeft verbroken gaan ze nu toch een uithuisplaatsing aanvragen. Te zot voor woorden. En daar zijn wij en iedereen in mijn dochter haar omgeving niet mee eens.

Wij zijn pas tevreden als mijn dochter van die instantie af is en haar kinderen gewoon blijft houden "wat ik heel goed vind en zo hoort dat ook"

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:33 geantwoord

Geachte mevrouw Fens, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 23 september 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Trotse oma