Klacht: Onterecht uithuisplaatsing

op 11 februari 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik dien een klacht in ook namens mijn dochter. Het gaat om mijn 2 super lieve kleinkinderen.
Door mijn ex schoonzoon is mijn dochter in contact met de wsg gekomen. Mijn ex schoonzoon had en heeft nogal wat behoorlijk negatieve criminaliteit achter zijn naam staan en er komen als maar meer bij. Mijn dochter moest met haar 2 kinderen met spoed haar huis verlaten en naar blijf van mijn lijf te gaan. Na een week is mijn dochter met kinderen naar een adres gestuurd voor tienermoeders. Het werd met nadruk mijn dochter verboden om met wat dan ook contact met haar ex te hebben. Als het bleek dat ze toch contact met hem had ook al was het 1x perongeluk dan werden de kinderen per direct uit huis geplaatst. Later nadat mijn dochter en kinderen, weer naar hun huis mochten, (ex was verhuist) moesten ze met spoed verhuizen naar een geheime adres die haar ex niet mocht weten. Ze zijn 42 kilometer van haar vertrouwde omgeving gaan wonen. (Dat moest van WSG) dus ook 42 kilometer van mij haar moeder en oma van de 2 lieve kindertjes. Doordat ze van provincie Groningen naar Drenthe ging wonen, kreeg ze dus ook een andere voogd. Ze had er 1 en nu heeft ze 2. Na een poosje is er 1 overgebleven. X is er nu alleen nog en 2 personen van 10 voor toekomst. Nou ze moest met spoed naar een geheim adres, nog geen 2 week later had WSG mijn dochter haar adres al door gegeven aan haar ex. Later tijdens een bezoek van WSG mevrouw X zegt deze mevrouw tegen mijn dochter van ” ach Ilona je denkt zeker dat we jou met een mes in je rug steken”. Waarop mijn dochter zegt van ” ja dat gevoel heb ik echt dat jullie mij die mes he ver of diep in mijn rug steken”. Waarop mevrouw X hierop terug antwoord van ” nee hoor dat zie je verkeerd, wij steken jou die mes diep maar van voren”. Waar in godsnaam slaat dat op.!!!! Ze had ook gezegt dat ze voor iedere kind dat zij uit huis plaatsen zij een dikke bonus krijgen. Dus ze doen er alles aan om mijn 2 lieve kleinkinderen hit huis te plaatsen en van mijn dochter haar leven een hel te maken. Iedere keer komen ze met een andere leugen wat ten koste van mijn dochter gaat. B.v. mijn dochter was verplicht haar relatie te verbreken zo niet dan werden de kinderen per direct uit huis geplaatst. Zo word iedereen zonder toestemming na getrokken wie met mijn dochter omgaat echt absurd. Sommigen laten het hier niet bij en makeniet daar werk van. Zo heeft al die 3 personen van WSG en 10 VT bij mijn dochter in haar straat deur aan deur bij al haar buren over mijn dochter en kinderen lopen vragen. Nu word mijn dochter met de nek aan gekeken door haar buren in haar straat. Dankjewel nog daarvoor.
1 ding wil ik nog heel graag kwijt. MIJN DOCHTER ILONA IS EEN PERFECTE MOEDER NIKS OP AAN TE MERKEN. LAAT HAAR MET RUST EN HAAR KINDEREN BEHOUDEN ALSJEBLIEFT.

Ik oma ben heel tevreden als mijn dochter haar kinderen kan houden en niemand van de WSG en 10 V.T. meer over haar vloer komt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 07 maart 2017 om 14:02 geantwoord

Geachte mevrouw Fens,

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 11 februari 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Hendriks