Klacht: Onterecht UHP

op 12 juni 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Hallo ik ben Ashley Boesten en mama van Julaisa geboren op 14-12-2016. Ik verbleef bij mijn moeder samen met Julaisa tot zij 3 weken oud was omdat het even niet lekker liep mijn hormonen waren nog erg aanwezig waardoor Gezinsvoogd X van de WSG mij verplichtte naar de broer van mijn moeder te gaan die haar vroeger seksueel heeft misbruikt. Echter maakte hij ook rare en seksueel getinte opmerkingen naar mij toe waardoor ik mij niet meer veilig voelde samen met mn dochter daar verder te verblijven. Toen zij 11 weken oud was ben ik naar een vriendin op kraamvisite gegaan met mijn dochter in de avond was er file op de weg waardoor ik later zou aankomen bij mijn oom en tante. Toen ik eenmaal voor de deur stond en aanbelde werd er niet open gedaan tot 4x toe aangebeld en ze stonden gewoon achter het raam te kijken. Julaisa mijn dochter moest haar laatste fles krijgen en ben toen naar mijn moeder gegaan omdat we op de terugrit best wel zo’n uurtje onderweg zijn en zij dat niet haalt. Eenmaal ik was aangekomen in Hasselt bij mn vriendin en haar vriend en dochter heb ik de William Schrikker groep opgebeld en het hele verhaal uitgelegd en heeft mij toestemming gegeven een paar nachten bij mijn vriendin te kunnen logeren met mijn dochter. Na 3 dagen kwam de gezinsvoogd langs met Kracht in Zorg en hebben naar het moeder kind huis gebeld in Waubach daar kon ik terecht. Ik ben daar een week of 8 verbleven met mijn dochter zij was helemaal verkeerd daar en totaal anders dan Hoe ze voorheen was ze is een goedlachse baby en altijd een vrolijk mupje. Ik heb toen aan X gezinsvoogd toen der tijd aangegeven bij mama terug te willen wonen. Zij keurde dit absoluut niet goed en dwong Julaisa af te nemen als ik die keus zou maken. Omdat mijn dochter zo verkeerd is geworden sinds ze daar zat met mij kreeg ik het niet geregeld mijn dagtaken daar te doen voor 12 uur. 24 april is er een gesprek geweest met de nieuwe gezinsvoogd Kim Jongen en zij heeft het besluit genomen julaisa uit huis te plaatsen. Zonder enige reden? Ik kan altijd bij mijn moeder verblijven met mijn dochter. Ze hebben grove maar dan ook hele grove fouten gemaakt. En mij als een heel andere moeder op papier gezet. Zij was het allermooiste en belangrijkste in mijn leven. Ik mishandel haar niet scheld haar niet uit heb altijd genoeg voorraad luiers voeding kleding noem maar op ! Alles heb ik op orde afspraken voor haar ook …. ik zou het heel erg op prijs stellen als dit wordt opgelost. En dochter terug bij haar mama te plaatsen ik ga hier echt kapot aan en slaap niet meer en huil de hele nacht. Waarom deze fout en waarom geen medewerking van gezinsvoogd en dat er totaal niet op mij word gereageerd ? Ik vind dit echt om te huilen mijn meisje waar ik zoveel van houd uit huis te plaatsen alleen omdat het verblijf stopte op de moederopvang waar ik gedwongen naartoe moest van gezinsvoogd X . Zij had mij naar mijn moeder moeten sturen en het goed moeten keuren. Ik gebruik geen drugs medicatie , alcohol en mishandel haar niet dus waarom ?? ….. Groetjes Ashley

Als zij terug word geplaatst bij moeder (mij) en oma. En een gesprek krijg met de gezinsvoogd en hogerhand.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 14 september 2017 om 13:00 geantwoord

Geachte mevrouw Vondenhoff,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 12 juni 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door pejabovo1840