Klacht: Onterecht schandalig behandeld door beveiliging in uw vestiging aan het plein 1953 te Rotterdam

op 05 mei 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik stuur u hierbij mijn klachtenbrief welke ik ook gestuurd heb aan het beveiligingsbedrijf Secman waar de beveiliger via werkzaam is in uw vestiging en aan mijn rechtsbijstandsadvocaat die ook op de hoogte is van dit ernstige voorval. Ik hoop dat Dirk vd Broek een gepaste reaktie op mijn schrijven zal gaan geven.
Mvg D Ekin 0624399612

Beste Heer , mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen tegen een beveiliger die vandaag werkzaam was bij Dirk vd Broek op plein 1953 in Rotterdam omstreeks 10.00 uur smorgens.
Ik ben al jaren een klant daar en zit vanwege mijn ziekte in een lectrice rolstoel/scootmobiel. Ik heb jarenlang een klein hondje op de rolstoel mee die vroeger mijn hulphond was maar nu 15 jaar oud is en dat niet meer kan. Iedereen daar kent mij in die winkel heel goed en ook het personeel die mij niet beter kennen als met mijn hondje samen altijd en overal. Ook vandaag deed ik daar mijn boodschappen en uit het niets stond er een beveiliger voor mij en zei met heel harde stem van jij moet nu de winkel verlaten en wel onmiddellijk. Ik shock vreselijk en mijn kleine meid ook. Ik vroeg heeft u het tegen mij?? Hij nog harder van ik zeg je nu naar buitennnnnnn! Waarom vroeg ik helemaal overstuur van zijn agressieve gedrag naar mij toe? Omdat ik ene hondje tussen mijn benen had zitten. Ik legde de beveiliger de situatie uit en zei dat dit al 10 jaar bekend is hier en waarom hij zo gilt naar mij. Hij ging nog harder roepen van eruit nu inmiddelijkkk! Alle mensen keken en begonnen tegen de beveiliger te roepen van hey kan dat niet wat normaler en schreeuw niet tegen die vrouw. Het was echt verschrikkelijk voelde
Me zo geïntimideerd en bereigd door deze man ben nog nooit zo beledigd en voor schut gezet. Ik zei meer uit angst dan uit andere overwegingen van oke maar laat me dan met mijn boodschappen welke al in mijn mandje zaten naar de kassa gaan en hij schreeuwde weer van neeeee nu eruit. Ja maar deze boodschappen liggen in mijn rolstoelmandje ik kan ze toch niet eruit gooien hier. De beveiliger riep gebiedend naar een jonge vakkenvuller daar van Ga een mandje halen nu snel. Deze jongen deed dat en zonder toestemming ging de beveiliger graaien in mijn mandje heel hard ook tussen mijn handtas en andere persoonlijke spullen in alle boodschappen uit mijn mandje halen en in het boodschappenmandje stoppen. Ik kon mijn ogen niet geloven hoe brutaal was dit iedereen sprak er schande van en namen dit zelfs op met hun mobieltje.ik moest uiteindelijk toch naar de kassas toe en daar zat mijn mandje zo los dat mijn hele mandje op de grond viel met mijn handtas en telefoon erin. Telefoon viel ook op de grond beschadigd deze werden allemaal opgeraapt door de manager van Dirk van de broek Stefan. De beveiliger zelf bleef toekijken hoe de manager mij te hulp schoot. Mijn hart ging zo te keer van alle stress dat ik dacht een infarct te krijgen dat zei ik ook hardop en meneer de beveiliger zei werkelijk nou dan krijg je maar een hartinfarct maar nu eruit en snel. U begrijpt dat dit alle regels van fatsoen waarden en normen en menselijkheid overschreed. Dit kan en mag gewoon niet gebeuren. Ik dien dan ook na overleg met de manager Stefan van Dirk van de Broek een serieuze klacht in tegen deze beveiliger en stel hem ook aansprakelijk boor de beschadiging van mijn telefoon doordat hij mijn mandje losgerukt had. Wat betreft de intimidatie en het aankomen aan mijn persoonlijke spullen daarover zal een gesprek moeten plaatsvinden of een aangifte desnoods als dit niet gebeurd. Ik hoop dat deze klacht serieus genomen word en dat u mij hierover op kort termijn inlicht het liefst telefonisch benader 0624399612.
D Ekin

Als Dirk vd Broek mede als beveilingsbedrijf Secman de ernstig ongeschikte beveiliger die mij dit heeft aangedaan aanspreek en hem terecht wijst en de schade aan mijn telefoon zal gaan vergoeden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Didido