Klacht: onterecht nota

op 20 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Slechtste provider ooit ooit.
Ik heb een Youfone simonly abonnement van 12 euro per maand. Voor de maand augustus moest ik een extra bedrag ( 45,12 euro) boven mijn abonnement geld. Youfone gaf aan dat ik mijn databundel overschreden was.
Toen ik met de klantservice belde, hadden zij geen verklaring en geen oplossing van mijn probleem. Zij kwamen met suggesties die iemand zoals ik pietje precies niet in trapt.

Ik gebruik de mobiel heel summier, ik lees de krant ‘ s ochend en s middag in de tram. Volgens de specificatie is de overschrijding van de bundel op momenten dat ik thuis ben en tijdens mijn slaap. Thuis heb ik een snel werkende WIFI verbinding.

Ik ben nu 6 maanden klant bij Youfone en is elke een overschrijding volgens hun. Ik heb al meer dan 15 jaar mobiele abonnementen en ben nog nooit ergens overheen gegaan.
Bij mijn vorige providers heb ik jaren lang nooit de datalimiet overschrijden ( ik had 1000 MB). Bij youfone ( 1500 MB) begon de ellende direct.

Ik zou graag een oplossing voor deze oplichterij.

Als de onzin nota niet hoef te betalen en mijn abonnement zonder sancties vroegtijdig kan opzeggen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 september 2017 om 11:13 geantwoord

Heeft op 22 september 2017 om 14:18 geantwoord

Geen oplossing.
ik heb niet anders verwacht van een bedrijf die snel en gigantisch gegroeid is na een faillissement. Zeker op de rug van arme stakkers die kiezen voor een goedkoop abonnement.

Alle klachten die gemeld zijn door parkdreef