Klacht: Onterecht ingevoerde Monteurskosten

op 25 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik had een analoog abonnement,want een HDTV hebben wij niet, toentertijd nog van UPC. Langer dan 15 jaar geen klachten. Nu door een ontvangststoring zichtbaar op alle kanalen contact opgenomen met ZIGGO. IK krijg door de telefoniste een digitaal abonnenment aangesmeerd waarbij ik op jaarbasis 1,10 euro goedkoper uit ben. Geaccepteerd. Na opsturenHD play box blijkt dat mijn kabelaansluiting verouderd is dus moet een monteur langskomen. Wij maken een toekomst afspraak voor 18:00. De ZIGGO monteur verschijnt plots op de betreffende dag om 17:00. Vooraankondiging is een sms waarop je niet kunt reageren. En een standaard briefje in de bus. In plaats van €1,10 op jaarbasis vooruit ga ik nu meer dan dertig jaar in voordeel achteruit. Bij mijn contact met Ziggo hierover ( uiteraard er moet nog steeds een monteur komen om hun probleem waavan ze mijn probleem van maakten op te lossen ) moest ik aan ene Achmed mijn verontwaardiging kenbaar maken over afspraken die zij niet goed boeken hierover gaan discussiëren “maar meneer ik zeg ook niet dat ik u die kosten in rekening breng”. Nu zie ik deze toch op mijn factuur staan wat niet meer dan een smerige streek is. Dus hierover is het laatste nog niet gezegd en hang ik maandag als eerste aan de lijn. De ingebrekestelling volgt

Ongedaan maken van deze onterecht ingevoerde monteurskosten door Ziggo. Rectificatie van de factuur door Ziggo. Erkenning van de klantenservice fout door Ziggo. Stoppen met dit soort praktijken van uw medewerkers naar klanten toe want ik heb zowel de Ächmed" als diens leiding gevend gesproken om dit misverstand van jullie zijde recht te zetten . En als iemand dan zegt dat het in orde komt voor mij als klant met als eindvraag of hij nog iets voor mij kan betekenen als klant, dan moet het niet zo zijn dat ik hiervoor weer in de pen moet kruipen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bang Afoe