Klacht: onterecht ingebreken gesteld!!

op 05 maart 2017 over MyXLshop in de categorie Online Warenhuizen

Op 6 december 2016 een led connector besteld waarde incl verzenden rond de €3,00.Op 5 Januari 2017 (een maand later) Billink op de mail,zou volgens hun nog een openstaande betaalverplichting hebben staan voor die connector.Billink verteld dat ik een bevestigingsmail heb gehad 6 December 2016 van betaling (MyXLshop.nl
06-12-16
Levertijden & Betaalbevestiging MYXL135463 | MyXLshop.nl
Beste Velkan Wijnans,

Wij hebben jouw betaling ontvangen voor order MYXL135463.)Deze verstuurd via de mai.Billink zou MYXLSHOP dit voorleggen.MYXLSHOP mail mij met de vraag het bewijs toe te sturen,tot 2x gedaan en krijg vaag antwoord dat ze de vraag niet snappen.Tja daar ga ik dan geen energie meer insteken,moeten ze hun administratie en communicatie maar in orde hebben.Op 27 februari 2017 stuurt me billink een brief met ingebrekenstelling,moet volgens hun nu ineens €28,64 betalen op en bedrag van nog geen €3,00.Dacht het niet billink..ik ben niet verantwoordelijk voor een bedrijf dat hun zaken niet in orde heeft en betalen ga ik ook niet.Daarbij is het tarief op het aankoop bedrag wettelijk niet toegestaan,vooral zo doorgaan zou ik zeggen,zet jullie maar goed voor schut.Ps ik heb ook geen product gehad!!!

een excuses en einde van het drama over de rekening van de connector

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyXLshop over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyXLshop in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bestwitches