Klacht: onterecht incassokosten

op 08 juni 2021 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondanks dat is aangegeven schriftelijk dat het de betaalgegevens anders worden in verband met bewindvoering en ondanks dat er telefonisch contact is geweest met Oxxio en excuses is aangeboden, blijft Oxxio incassokosten berekenen.

Gewenste Oplossing:

als de onterechte incassokosten definitief worden verwijderd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag voor u na wat er exact aan de hand is. Ik kan echter op de door u opgegeven gegevens geen dossier terugvinden. Heeft u voor ons wellicht uw klantnummer en volledige IBAN? Ik kan begrijpen dat u dit liever niet openbaar wilt delen. U zou er ook voor kunnen kiezen dit nog even na te sturen via Facebook Messenger of een Twitter DM. Op dit moment kunnen we u via die weg het snelst helpen. Met vriendelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door FBBK