Klacht: Onterecht Incasso bedreiging

op 01 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 31 mei heb ik contact met de KPN opgenomen omdat zij mijn nummer/ abonnement hadden beëindigd.

Het gaat om een bedrag van een rekening van augustus vorig jaar en de afkoopsom. De medewerker aan de telefoon vertelde mij wat er aan de hand was en dat ik nooit herinneringen ontvangen heb omdat deze waarschijnlijk naar het oude adres ( de Huissensestraat gestuurd zijn) Hij verontschuldigde zich en vertelde mij wat er moest gebeuren.

Ik moest per direct het bedrag van 167,08 overmaken en zou later op de dag mijn mobiel nummer terug kunnen krijgen.

Hij heeft nooit een betalingskenmerk gegeven en omdat ik nooit post hebt gehad moest ik afkoopsom erbij zetten. Het is van het rekeningnummer afgekomen van mijn vriend, logisch want mijn tan codes komen binnen via mobiel. Dus afsluiting betekent geen betalingen kunnen doen!!

Nu heb ik dreigementen van incassobureau Lindorff terwijl het allang betaald is en de fouten door KPN zijn gemaakt.

Verder wil ik een klacht indienen tegen mevrouw Sarvan van Lindorff incasso vanwege haar brutale manier van doen, en het te woord staan van klanten bij Lindorff. Ze herhaalt een brief 4 keer, ze laat je niet uitpraten en kapt je af.

Als het incassobureau stopt met geld innen waar ze geen recht op hebben en een excuses aanbieden voor opzadelen van een probleem gecreëerd door KPN en voor het onbeschofte gedrag van de telefoniste van incassobureau Lindorff.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine123
x