Klacht: onterecht geld afgehouden , abonnement Hollnds Nieuwe per 23-02 afgelopen

op 22 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt iedere maand aan STG ADYEN, 10,50 overgeboekt van mijn ing rekening met de omschrijving hollandsnieuwe HN PN .1049613442 1414714421864245 HN RP PCF 1567090.1
IBAN: NL 37ABNA0423430890 KENMERK: P1414714421864245P
MACHTIGING ID: INCASSANTID; NL48ZZ342764500000

Gewenste Oplossing:

Al t veel betaald geld gestorneerd is op NL24INGB0003989877
t.n.v. R Steenmeijer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Steenmeijer

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, wij kunnen zelf geen betalingen initiëren, wijzigen of terugboeken.
Voor vragen over uw individuele betalingen kunt u contact opnemen met Hollands Nieuwe.

Met vriendelijke groet,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Steenmeijer