Klacht: Onterecht geblokkeerd

op 24 december 2017 over Uber in de categorie Taxibedrijven

Na een paar duizend euro geïnvesteerd te hebben om eindelijk voor Uber te mogen rijden, krijg ik na een tijdje een bericht van ze dat mijn account geblokkeerd is. De reden: fraude. Een klant bestelde mij in januari 2017 op amsterdam centraal station met een gestolen creditcard. Uber heeft dus om die reden mijn account geblokkeerd en mag ik nooit meer op hun platform gaan. Ik schrok er heel erg van. Niet alleen omdat ik zoveel geld had geïnvesteerd (taxipas, taxivergunning etc) maar omdat ik mijn baan bij KPN zakelijk 2e lijns storingsmedewerker heb opgezegd voor hun. Ik had geen inkomsten. Ik had zoveel gedaan voor hun en hun laten mij zo makkelijk zitten. Als ZZP-er heb je weinig recht en kan je er niet veel aan doen. Inmiddels heb ik wel een jaarinkomen misgelopen. Dit vind ik zo jammer. Ik weet niet meer wat ik kan doen, ik hoop dat jullie hiermee wat kunnen.

Dat ze naar mij kunnen luisteren en begrip kunnen tonen. Zij zijn degenen hier die zoveel conflicten hebben met alle gemeentes, maar alsnog vragen voor een 2e kans En dat krijgen ze ook. Dus ik vind dat ze de chauffeurs ook zo moeten behandelen en dat ik een 2e kans krijg om weer te mogen rijden op het platform

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uber over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed Mukhtar