Klacht: Onterecht factuur, lage niveau en trage leer process, oplichten studenten , schendinen van privecy

op 11 mei 2020 over Taalschool Elyssa in de categorie Opleidingen en cursussen

onterecht factuur: op 19 maart heb ik de school ingelicht dat mijn contract wil ik beeindegen vanwege corona maatregelen waar de school kan geen less bieden. De school wigert dat en eist het hele contract bedraag te betalen.
Lage niveau en trage leer process, oplichten studenten: de school heeft aangegeven dat het studie niveau is B2 maar geeft A1 niveau, ook verspilt de less tijd en opent de school deuren later dan de less tijd.
Oplichten studenten: De school biedt personlijk begeleiding maar doet dat niet met excuus er zijn niet genoeg resorces.
Schendinen van privecy de school deelt onterecht persoonlijke gegevens van de studenten zonder hun kennis tussen de studenten.

Ik wil betaal voor de less die ik heb gekregen.
Ik wil schade vergoding voor het oplichten en het delen van mijn gegevens met anderen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Taalschool Elyssa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Taalschool Elyssa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door avaarameborn