Klacht: Onterecht facturen en geen oplossing

op 31 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het contract dat ik met ziggo heb afgesloten was voor de eerste 3 maanden gratis abonnement. Helaas kregen wij wel een factuur voor deze maanden.
Vele malen contact opnemen helpt totaal niet. Niemand die een oplossing wilt regelen.
Ik betaal de abonnementskosten niet.
Vandaag wederom een nieuwe factuur ontvangen met ook wederom een vermelding van de openstaande kosten

Gewenste Oplossing:

ontvangen van een credit en een compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keano2010