Klacht: onterecht facruur

op 11 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Overstap gedaan..van ziggo naar telfort op 8-6-2016,telfort had niks doorgegeven aan ziggo..dus had zelf alles opgezegd per 29 juli 2016.nu krijg ik nog een factuur van de maand augustus.volgens pamela van ziggo moet ik deze maand betalen.waarom maak geen gebruik meer van ziggo per 29 juli.en dan betalen en dan terug krijgen is geen restaurant.en dan steeds moeten bellen naar ziggo omdat ze daar niks kunnen.eerste keer zeg je op en dan..hebben ze weer niet geluisterd.zegen ze ja we hebben niks ontvangen van opzegging na 3 keer eindelijk opgezegd.en nooit meer voor mijn ziggo.wat een slechte klantenservice.heb de brief van mijn opzegging 29 juli beeindigt.dus bij deze betaal ik de maand augustus niet !!!!

Gewenste Oplossing:

Factuur augustus vernietigen!!
Voor mij nooit meer ziggo,wat een ellende bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Diesel2020