Klacht: ONTERECHT EXTRA VERZEKERING AANGEREKEND OP MASTERCARD

op 31 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

i already called 3 times,
and i already try to mail via ‘contact us’ but it didn’ t work because my clientcode don’t work

now i try mail again

At 01 april i hired care at airport Malaga ; contractnumber 11104117 NICO VERBEKE BELGIUM
at 8 april i delivered car back at airport

i want tot complain about the money:

– at the airport your collegue asked if we wanted an extra insurance but we said 3 times no…because we had already insurance.

– at 1 or 4 april your compagny took 249.95 € from our Mastercard…and at 8 april we get a refund of 82 Euro back?

My question is: where is the other 168 euro ?? I tanked full and said clearly that we didn’t want extra insurance??

So I think that your collegue made FRAUD

How can we solve this?

I showed my contract already to a friend-laywer but wait for the moment

let me know as soon as possible what is the misunderstanding?

Greetings,

VERBEKE NICO
0475405661
Belgium

Gewenste Oplossing:

REAGEREN NIET OP EMAILS EN WIMPELEN ME AF AAN DE TELEFOON
IK KAN NIET VIA WEBSITE WANT HEB EN KRIJG MIJN CLIENTCODE N IET

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NinaLizzy