Klacht: onterecht blokkeren abbonement

op 15 juni 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Beste heer/mevrouw,

Zoals u weet incasseren wij iedere maand het abonnementsgeld van uw rekening. Een incassopoging voor uw abonnement(en) is helaas niet gelukt, daarom zijn uw abonnement(en) geblokkeerd.
Wat moet u doen?
Kom, binnen 30 dagen na ontvangst van deze betalingsherinnering, naar de Efteling en voldoe de openstaande betaling bij de Gastenservice. De blokkade op uw abonnement(en) wordt dan direct opgeheven, zodat u weer toegang heeft tot het park. Het is niet mogelijk om de betaling op een andere manier te voldoen. Wij willen u vragen ervoor te zorgen dat de incasso van de volgende maand wel succesvol kan plaatsvinden.
Meer informatie en contact
Voor meer informatie over de betaling van uw abonnement(en) verwijzen wij u naar de voorwaarden. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op via abonnementen@efteling.com of
+31 (0) 416 288 625 (dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur).

Efteling bv

deze mail krijg ik van de efteling.
ik ben stomverbaasd.
iedere maand worden de kaarten maar liefst 6 stuks automatisch van de rekening afgeschreven.
de maand juni dus niet.
na telefonisch contact blijkt de fout niet bij ons maar bij de efteling te liggen.
verzoek om even langs te komen om te betalen…… zolang dit niet gebeurd is blijven de kaarten geblokkeerd.
weet niet hoor maar vindt dat de efteling dit zelf op mag lossen.
en dan staat er ook nog in de mail of ik er voor wil zorgen dat het de volgende keer zonder problemen het bedrag afgeschreven kan worden.
Vind een nette oplossing wel op zn plaats.

als de efteling voortaan even kijkt waardoor iets niet is betaald en zelf zorgt dat het opgelost wordt en niet het probleem bij mij legt.

de eftelingkaart gewoon gebruikt kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hultermans