Klacht: Onterecht bemiddelingskosten

op 10 oktober 2016 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ik heb mij ingeschreven voor meer informatie bij ikzoekeenschoonmaakster.nl om eens te kijken wat de mogelijkheden waren. Ik kreeg hierna een email dat er een match was met een schoonmaakster en of ik even wilde betalen voor die service.

Het was voor mij volkomen onduidelijk dat er direct betaald moest worden. Daarnaast vond ik het ook niet duidelijk dat er gegevens gedeeld zouden worden en dat je daar dan zelf met die persoon een regeling moet treffen.

Ik heb geen gebruik gemaakt van de gegevens die mij gestuur zijn. Ik heb ze verwijderd en gereageerd op de email waarin ze naar betaling vroegen. Hierin heb ik vermeld dat het onduidelijk was en ik geen gebruik heb gemaakt, noch zal maken, van de gegevens die gestuurd zijn.

Toch blijven de emails binnenkomen dat ik het openstaande bedrag moet betalen.

De webiste it misleidend - duidelijk want alle klachten hier gaan over ditzelfde onderwerp - de service is niet voldoende en daar ben ik niet bereid voor te betalen.

Als ikzoekeenschoonmaakster.nl de factuur intrekt ben ik verder tevreden, ook al ben ik van mening dat ze op de website heel duidelijk aan zouden moeten geven dat er een betaling aan de aanvraag zit. Of gewoon de betaling vooraf vragen, dan weten mensen tenminste waar ze aan toe zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 20 oktober 2016 om 15:58 geantwoord