Klacht: Onterecht behandeld

op 08 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bijdeze wil ik een klacht indienen waardoor ik onterecht ben behandeld door een medewerkster van u van basic fit Sloterparkbad.

mevrouw had ik aangesproken wat betreft mannen in de vrouwen ruimte (basicfit only lady’s ).Mevrouw antwoordde “ik word er zoooo moe van” waarop ik toen antwoorde pardon! Dat is dus niet echt professioneel van iemand die in dienst is en zich zo gedraagd naar een klant toe lijk mij.

Maar nu heeft de mevrouw dus snel het initiatief genomen en haar verhaal al gedaan en daaruit is beslist dat mijn abonnement word beindigd.

Ik ben stomverslagen nadat ik de brief heb ontvangenen heb gelezen.

Dit is toch niet rechtvaardig alleen omdat ik er wat van heb gezegd en geen uitnodiging heb gekregen om mij verhaal ook te mogen komen doen??

Ik heb daar nooit een probleem met een van de dames gehad en ben daar vanaf oktober aan het sporten en ook omdat ik het nodig heb ivm depressie.

Hopelijk wilt u hier even naar kijken

En hoop snel van te horen.

Er zijn ook videobeelden desnoods

mvg,

F.bouhrir

Ik ben altijd beleefd en vriendelijk behandeld door alle andere dames.

En service is ook altijd goed geweest

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 09 juni 2016 om 14:56 geantwoord

Beste F.,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben jou een brief verstuurd met daarin de reden van jouw ontzegging tot al onze clubs. Ik begrijp uit jouw verhaal dat jij het hier mee oneens bent. Helaas kan er niets worden veranderd aan deze situatie en is het besluit onomkeerbaar.

Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw bouhrir