Klacht: onterecht afschrijvingen via bank opgezegt namelijk

op 24 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

er word steeds van mijn rekkening afgeschreven terwijl ik SpotifyNL heb opgezegd

als het stopt en de rest terug geboekt word op mijn rekkening en hun het beeindigen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 01:25 geantwoord

Geachte Pasqualle Cremers,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Met betrekking tot het stopzetten van een doorlopende boeking zou u contact met Spotify op moeten nemen omdat zij over het contract met u gaan. U kan ook uw bank vragen deze betaling namens u stop te zetten.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door pasqualle cremers