Klacht: Onterecht

op 17 december 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader was overleden en daardoor was de incasso van Youfone mislukt omdat ik de uitvaart enzo moest regelen
Echter vragen zij nu van mij de heraansluitkosten omdat ze mij hadden afgesloten terwijl ik mijn abonnement per 25/12 had opgezegd

Gewenste Oplossing:

Heraansluitkosten kwijt schelden en laatste maand gratis

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 19 december 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 december 2017 om 14:52 geantwoord

Ik wil graag alsnog begrip en dat mijn heraansluitkosten worden kwijt gescholden

Alle klachten die gemeld zijn door Shanza