Klacht: ONTBREKENDE VERVANGENDE TOESTEL

Inspecta72 op 15 september 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

(Allereerst mijn excuses voor mijn schriftelijk Nederlands maar ik ben een Engelsman en ik heb weinig vertrouwen in vertalings apps).

In Augustus, tijdens mijn vakantie, is my Galaxy Note 20 Ultra plotseling gestopt met functioneren (scherm ineens zwart en de toestel deed niets meer) en ik heb dus op 21 Aug een reparatie aangevraagd. Een courier van Dynalogic is de volgende ochtend gekomen om de telefoon op te halen (zonder verpakking voor de toestel en hij wilde zelfs de oplader niet meenemen).

Op 23 Aug kreeg ik een paar emails – eentje om te zeggen dat de oplader ontbrak en de tweede om te informeren dat het iets langer zou duren omdat specifieke onderdelen nodig waren. Deze mail bevat ook een opvolg/tracking link en ik heb op het gedrukt om vervolgens verder te zien dat de toestel blijkbaar al verzonden was (“Het toestel is onderweg naar u!”)

Op 26 Aug omdat ik nog niets had gekregen heb ik een mail verstuurd om te vragen wanneer de telefoon was verzonden. Dezelfde dag kreeg ik een voorstel van de Samsung Omruil Service voor een vervangende telefoon – blijkbaar kon mijn telefoon niet gerepareerd worden (de opvolg informatie was verkeerd).

27 Aug heb ik weer een email verstuurd om te zeggen dat het telefoon model nr niet overeen met de benaming kwam, en dus wist ik niet welke model ik zou krijgen. Ik kreeg vervolgens een antwoord, ze hadden idd een fout gemaakt en hebben dus de benaming aangepast (nog steeds niet volledig juist trouwens). Maar goed, ik heb dezelfde dag op de mail gereageerd om te zeggen dat ik akkoord met de voorstel was.

31 Aug zonder reactie van de service heb ik een mail verzonden om te vragen of mijn vorige mail goed ontvangen was en ik heb (toevallig genoeg) dezelfde dag een mail gekregen om te zeggen dat mijn bevestiging in order was en dat ik een mail van Dynalogic binnen 5 – 10 werkdagen zou krijgen.

Het is nu 15 September (25 dagen na de reparatie aanvraag) en ik heb sinds nog 5 emails verzonden naar de omruil service om te vragen waarom ik niets verder heb gehoord en ik heb nog altijd geen reactie gekregen. Ik heb ook een mail naar Dynalogic verstuurd en daar heb ik ook geen reactie gehad.

Ik vind deze situatie zeer frustrerend, ik ben zonder telefoon en weet zelfs niet of er een toestel onderweg naar mij is. In het begin moest ik elke keer zelf een email sturen om te kunnen horen of iets meer is gebeurd en elke keer heb ik op zijn best een standard mail ontvangen (eentje zelfs met ´beste NAAM´ ipv mijn eigen naam!) Definitief, krijg ik absoluut geen antwoord meer op mijn mails.

Ik wil geinfoormeerd worden over waar ik nu in het proces zit.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inspecta72