Mijn Klacht:
Het niet plaatsen van zelfscan kassa’s bij de winkel aan de weeshuissteeg in purmerend is een enorm slechte keuze van ah. Ik kom in een aantal kleine ah winkels in Amsterdam, die al veel langer open zijn waar deze wel aanwezig zijn.
De winkel in weeshuissteeg is klein en erg druk, waardoor je altijd in de rij moet staan, terwijl er 2 kleine kassa’s zijn die nooit bezet zijn en die prima omgebouwd kunnen worden.
Voor mij persoonlijk, als zeer trouwe klant, een enorm irritatiepunt als ik na mijn werk weer in de rij moet staan.
Ik heb afgelopen jaar al eens gebeld met deze klacht, ook in overleg met de filiaalmanager, maar had niet de indruk dat het serieus werd genomen en vandaar op deze manier.
Gewenste Oplossing:
Plaatsen van 2 of 3 zelfscankassa’s!

