Klacht: Ontbreken van handhaven corona beleid.

op 27 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

L.s
Wij hebben vanmorgen een bezoek gebracht aan de Action winkel in Schagen.
Er was geen enkele controle bij de ingang door een medewerker om er toe te zien dat iedere klant een kar of mand zelf ging ontsmetten terwijl de voorzieningen er wel op een tafel klaar stonden.
De helft van de klanten deed dit dus niet en in de winkel liep men gewoon 50 cm langs elkaar en stonden mensen ook uitgebreid in de paden met elkaar te praten.
Ook hier geen medewerker die aktief het 1,5 mtr beleid bewaakte enof stimuleerde.
Wij hadden hier absoluut een onveilig gevoel van en vinden dit zodanig onacceptabel dat u ons als vaste klant hierdoor kwijt bent.
Wij begrijpen dat mensen hun verantwoordelijkheid zelf moeten dragen maar een proaktief winkelbeleid zou de situatie zeer verbeteren.
Action doet helaas geen online verkoop, misschien wordt het daarvoor wel tijd.

Bij een proaktief corona preventie beleid door de winkel en het personeel utgedragen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Hart