Klacht: Ontbijt niet bezorgd

Ingra Dipotaroeno op 24 november 2022 over Ontbijtjethuis in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van het weekend heb ik een ontbijtje voor mijn vader besteld, en dat het vandaag om 9:30 bezorgd moet worden. Het is inmiddels 13:10 en het is nog steeds niet bezorgd. Ik heb een mail gestuurd om 10:00, geen reactie. En op de site staat geschreven dat er vanaf 7:00 op de mails word gereageerd. Tot nu toe geen e-mail ontvangen. Nadat ik besteld had kreeg ik wel binnen enkele seconde een bevestiging. Er is geen andere manier van contact opnemen op de store alleen maar via e-mail. Ik vind dit echt niet kunnen en ga wel aangifte doen. Dit is stelen op een nette manier. Als je donatie nodig hebt doe het anders. Maar niet op deze manier.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug krijg. Ik werk keihard voor mijn geld. En anderen doen het op een oneerlijke manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ontbijtjethuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ontbijtjethuis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingra Dipotaroeno