Klacht: Ons brabant net verzuimt te leveren

op 28 mei 2012 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Leveren al vanaf januari geen volledige diensten maar schrijven maandelijks wel de kosten af!

Belachelijk, echt al meerdere keren gesproken met hen. Telkens vernomen dat ze het gaan regelen en terugbellen, maar dat gebeurt gewoon niet!!
Hoe vreemd en hoe belachelijk is dat!

Optie 1: Volledig geld terug en kosteloos overstappen.
Optie 2: De diensten zuiver leveren, zoals het hoort, een nieuwe installatie door een monteur (kosteloos). De rest van 2012 de geleverde diensten gratis aanbieden.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 01 juni 2012 om 13:46 geantwoord

Alle diensten werkend opgeleverd en hierover contact onderhouden met de klant.

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Onsbrabantnet beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht erwin3103

8 jaren geleden - Uiteindelijk heeft OnsBrabantnet de zaken opgelost. De monteur was er zelfs op 2e Pinksterdag om de zaken te regelen. OBN heeft een tegmoetkoning voorgesteld, maar helaas is dit niet conform de geleden schade. We zitten al vanaf het begin zonder TV (constant springend geruis door het beeld), dat zijn ongeveer 4-5 maanden. Zij hadden berekend 11 weken... klein verschil Ik heb hierop een voorstel gedaan (07-06-2012) en wacht nog op een reactie. Zodra ik hier een reactie van hep zal ik dit weer plaatsen.

Bericht van Onsbrabantnet

8 jaren geleden - Na contact met de klant en overleg over de storing en de geboden compensatie zijn wij samen met de klant tot de conclusie gekomen dat de geboden compensatie de storing dekt.

Alle klachten die gemeld zijn door erwin3103