Klacht: incasso augustus Onsnet

op 17 september 2018 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

OnsnetEdutel

Ik heb een klacht over OnsnetEdutel.
In juni jl. heb ik een brief van ze gehad dat ze met hun diensten gaan stoppen.
Ik heb later op 10-07 ze gebeld, ik was akkoord om naar KPN overgezet te worden. Echter kon dat niet meer geregeld worden , ik was te laat, volgens Onsnet.
Daarom heb ik gelijk de overstap naar Telfort (ook KPN netwerk) geregeld MET de overstap service. Telfort heeft me bevestigd dat van 24-07 mag ik officieel overgezet worden. Onsnet zou brieven van Telfort hebben ontvangen dat het abonnement per 24-07 stopt.

Tot mijn verassing krijg ik pas 14-08 een email van de incasso bureau dat ik OnsnetEdutel 46.94 euro verschuldigd ben plus 40.00 euro incasso kosten!
Ik heb echt geen 1 factuur of aanmaning van Onsnet gekregen. Ik belde weer met ze, ze zeggen dat ze niks van de overstap naar Telfort weten en dat ze zeker 5 aanmaningen naar me hebben gestuurd. Dat alle 5 niet door PostNL geleverd waren , lijkt me stug!
Als ik ten minste 1 brief van ze had, per post of per email, zou ik zeker actie nemen. De aanmaningen laten zien heeft Onsnet geweigerd, omdat ze niet verplicht dat te doen zijn (volgend ze).
Wat ook apart is heeft de Onsnet de variabele telefoon kosten tot en met 23-07 in rekening gebracht (factuur van september 2.03 euro), wat het bewijs is dat ze wel over de overstap naar telfort van 24-07 wisten!

Ik heb de factuur bedrag 46.94 betaald, ook al vind ik dat onterecht – ik betaald dubbele kosten nu , ook Telfort. Echter wil ik 40.00 euro aanminnig kosten niet betalen gezien ik ze niet kon voorkomen.

46.94 dubbele kosten terug betalen en incasso stoppen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dguseva