Klacht: (On)rustig kopje koffie

op 20 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

In mijn pauze besloot ik om even lekker een kop koffie te doen met wat lekkers bij de HEMA vanmiddag.
Na het uitzoeken van een fijne plek in het restaurant kon ik mij alleen niet echt focussen op mijn lekkere kop koffie en gebakje.
Helaas moest ik ongewild het klagende personeel aanhoren over de nare regeltjes van bovenaf, de \”ambtenaren\” die hun lastig vallen met de schoonmaakregels en hoe vervelend andere collega\’s wel niet zijn. Nu vraag ik mij af waarom deze twee dames hier zelf eigenlijk totaal niet bij stil staan dat er ook mensen zijn die dit gewoon horen. Zeker als de ene dame achter de balie staat en de andere dame aan de andere kant bij een koeling.
De koffie was lekker, het gebakje ook alleen de sfeer gaf mij een nare smaak in de mond. En dat is jammer, tegenwoordig mag iedereen blij zijn die in een winkel werkt dat er nog werk is in deze tijd. Jammer dat deze dames zich hier niet bewust van zijn, en op deze manier misschien ongewild maar toch een klant mee trekken in die negatieve sfeer.

Dat de leidinggevenden zich hier bewust van worden, dat de sfeer in een restaurantje bepaald wordt door personeel. Ik weet dat ik niet graag nog een keer kom zodra er mensen mijn koffie maken die er geen zin in hebben en ander personeel afkraken.
Een keer een nieuwe kop koffie met wat lekkers eventueel in een andere hema om toch een keer in mijn pauze in een goede sfeer er van te genieten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht Werkendedame

5 maanden geleden - Bedankt @Robin! Helaas willen ze geen reactie geven....triest.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Werkendedame