Klacht: Onregelmatige bezorgtijden

op 01 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 september 2018 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Saltzmann,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u nu al een aantal dagen de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Het klopt dat er nog geen contact met u is opgenomen wij proberen dit eerst via deze weg voor u op te lossen, mocht dit onverhoopt niet uw bezorging verbeteren dan pakt de bezorgdienst dit verder voor u op.

Zij nemen dan des gewenst contact met u op hier over.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door F.Saltzmann