Klacht: onregelmatige bezorging

op 20 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij willen graag in het begin van de week de folders bekijken om er ons voordeel mee te doen!
Soms krijgen we ze zondag al of maandag. (AH altijd zaterdag)
Dinsdag of nog later heeft haast geen zin meer voor ons. EN OOK voor VELE anderen.

Gewenste Oplossing:

Zondag is natuurlijk perfect maar maandag is ook nog prima om voor de week je voordeeltjes te zoeken!
Na dinsdag middag is het voor ons niet meer lonend en gaat de "stapel" zo naar het oud papier!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 februari 2018 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Mieke
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door 74jarigeVoordeelzoeker