Klacht: onregelmatige bezorging

op 20 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Wij willen graag in het begin van de week de folders bekijken om er ons voordeel mee te doen!
Soms krijgen we ze zondag al of maandag. (AH altijd zaterdag)
Dinsdag of nog later heeft haast geen zin meer voor ons. EN OOK voor VELE anderen.

Zondag is natuurlijk perfect maar maandag is ook nog prima om voor de week je voordeeltjes te zoeken!
Na dinsdag middag is het voor ons niet meer lonend en gaat de "stapel" zo naar het oud papier!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 februari 2018 om 14:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Mieke
Klantenservice Spotta