Mijn Klacht:
Bij Ah maastricht scharnerweg betaal je 12,50 na 2e uur parkeren. De eerste 1e 2 uur zijn gratis en vervolgens betaal je de extra hoog parkeerkosten van 12,50
Erg onredelijk, klant onvriendelijk en misbruik maken van n gelegenheid waarin men sws moet parkeren.
Gewenste Oplossing:
Normaal toegang tot n supermarktwinkel met parkeerplaats zonder dat het je n rib uit t lijf kost!!

