Klacht: Onrechtmatig laten betalen via deurwaarder [wat een lef hebben jullie! ]

op 18 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Na jaren de telegraaf in de winter te hebben gelezen en dit abonnement dan in februari elk jaar dit opzeggen via postbus 376,1000EB te Amsterdam[staat letterlijk op de site],ben ik dit jaar geconfronteerd met het feit dat 2 keer een brief van mij [21-2-2016 en 01-04-2016,zogenaamd niet is ontvangen .Ik werd daardoor verplicht nog eens 3 maanden de telegraaf af te nemen.Ik heb hierover gebeld,maar er werd gewoon niet naar geluisterd.
Ik heb namens de telegraaf deurwaarderskosten gepresenteerd gekregen wat ik een hele smerige streek heb gevonden en ik nogeens kosten erbij kreeg.
Ik ben hierdoor zo ontstemd geraakt door deze manier van doen dat ik niets meer met zo, n organisatie van doen wil hebben.
Ik zal er alles aan doen in mijn nogal grote netwerk de telegraafzeer negatief naar voren te brengen en mensen waarschuwen voor dit soort streken wat men met je uithaalt.k

Nooit meer dus.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 mei 2016 om 15:39 geantwoord

Geachte heer van Olffen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant te hebben opgezegd per brief maar dat dit niet op de gewenste datum is ingegaan.

Onze excuses voor dit ongemak.

Helaas kunnen wij de einddatum van uw abonnement niet wijzigen omdat wij de opzeggingen te laat hebben ontvangen van u; op 7 maart 2016 per brief en op 1 april 2016 telefonisch.

Wel is het een mogelijkheid om voor de resterende tijd van uw abonnement bonnen te ontvangen. Wij horen het graag van u als dit uw voorkeur geniet.

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes van Olffen