Klacht: Onprofessionele en slechte service

op 13 juli 2016 over Nederlandse Bezorgdienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hadden een bank besteld inclusief transport dat verliep via NLBD (à €120,-).

Volgens het bedrijf zou voor dit bedrag onze bank

– Gebracht worden
– Naar boven getild worden
– Gemonteerd en uitgepakt worden
– Afval zou meegenomen worden

€120,- vonden wij een erg hoog bedrag maar vonden wij het wel waard omdat er voor dat geld dus meerdere dingen gedaan zouden worden.

Toen het transportbedrijf met de bank op de stoep stond gaven ze aan dat de bank niet ging passen door het trappengat en er een lift moest komen. Het raam werd opgemeten en volgens het bedrijf zou dit wel passen. Toen de lift er kwam (weer €80,- extra) bleek dat nlbd het raam verkeerd had opgemeten en de bank helemaal niet paste!

Toen heb ik een derde partij gebeld omdat de geloofwaardigheid van dit bedrijf natuurlijk helemaal te wensen overliet en we er ook aan gingen twijfelen of de bank niet door het trappengat paste. En je raad het al: de derde partij kreeg de bank wel door het trappengat heen (wat dus volgens NLBD niet kon).

Al met al waren we 5 uur verder en honderden euro’s lichter terwijl nlbd de bank gewoon door het trappengat had kunnen krijgen.

Als ik vervolgens het bedrijf bel om dit aan te geven kreeg ik dingen te horen als ‘ik ben helemaal klaar met dit gezeur’ en ‘je schakelt maar rechtsbijstand in’. Ik heb zelf jaren in customer service gewerkt en dit soort gedrag kan echt niet.

Bedrijf doet totaal geen moeite om tot een oplossing te komen en zou ik dus ook zeker niet aanraden.

PS: volgens de bezorgers staat ook ergens in de kleine letters dat als iets iets langer duurt dan normaal de bank niet gemonteerd wordt en het afval niet meegenomen wordt. Houd hier rekening mee.

Minimum de helft van de €200,- gemaakte kosten voor het transport (dan reken ik de derde partij niet mee omdat die wel goed werk hebben geleverd)

Alle klachten die gemeld zijn door Westerhout90