Klacht: Onprofessioneel handelen sollicitatie

lahoema op 20 oktober 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb gesolliciteerd en ben afgewezen zonder onderbouwing. Nadat ik heb gereageerd met de vraag waarop ik ben afgewezen. Kreeg ik te horen dat een sollicitant zich terug zou hebben getrokken. Ik heb gevraagd wat dit voor mij betekent en aangegeven dat ik nog geen antwoord heb op mijn vraag. Er werd mij vervolgens uitgelegd dat de supermarktmanager heeft aangegeven dat ik me terug heb getrokken vanwege een andere baan (wat niet klopt) en ze perongeluk sollicitant hebben vermeld. Ook werd mij verteld dat ik zelf contact op kon nemen met de supermarktmanager.

Ik vind het erg onprofessioneel dat er zo met een sollicitatie wordt omgegaan. En dat er vervolgens gewoon wordt gezegd dat het vervelend is, maar ik zelf contact op kan nemen met de supermarktmanager.

Het gaag om eem solicitatie bij filiaal parijsplein in Den Haag.

Wanneer ik uitgenodig wordt op sollicitatiegesprek of een duidelijke reden krijg voor afwijzing en een excuus van de supermarktmanager.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 20 oktober 2020 om 09:45 geantwoord

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

lahoema

Heeft op 20 oktober 2020 om 09:54 geantwoord

Er is geen oplossing aangeboden en alleen aangegeven dat ik contact op kan nemen met personeelsadministratie. De personeelsadministratie is de afdeling die er juist niks mee heeft gedaan en aan heeft gegeven dat ik maae contact op moet nemem met de supermarktmanager

Alle klachten die gemeld zijn door lahoema