Klacht: Onprofessioneel gedrag Amora Photography

op 13 juni 2016 over Amora International fotografie in de categorie Fotoservice

Voor ons henna feest hebben wij gebruik gemaakt van de fotografie diensten van Amora Photography, oftwel Mevr. Sihem Akkouk. Zes maanden na dato nog steeds geen fotoalbum, zoals afgesproken.
Mevrouw heeft zich geenszins aan haar woord gehouden, nam niet de moeite om terug te bellen.
Zeer verontwaardigd en teleurgesteld zijn wij over haar onprofessionele gedrag naar ons toe.

Leuke foto\'s. Fijn dat we de foto\'s op dvd kregen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amora International fotografie nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Amora International fotografie

3 maanden geleden - Beste Khairat, Wij zijn geschrokken van dit bericht en kunnen garanderen dat wij al onze afspraken nakomen die in het contract zijn opgenomen en waar voor is betaald. Ook staat klankvriendelijkheid bij ons hoog in het vandaal. Dit kunnen al mijn klanten beamen. Na een korte chek in onze klantenbestand zijn wij ook geen Khairat tegen gekomen. Ons doet dit vermoeden dat er hier iets niet helemaal pluis is. Wij willen niet zeggen dat hoge bomen veel wind vangen maar het lijkt er enigszins toch wel een beetje op. Met vriendelijke groet, Siham Aakouk Amora PHOTOgraphy www.amoraphoto.nl 0031-648377516

Alle klachten die gemeld zijn door Khairat