Klacht: onprofessioneel en privacy schendend gedrag

op 22 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op verzoek van Ziggo heb ik telf. contact gehad met de overstapservice.
De hr Eijsker gesproken “die overigens zijn naam niet wilde herhalen”
Hij is oud medewerker van KPN en heeft blijkbaar de inlog mogelijkheid van KPN niet afgemeld. Hierdoor een zeer onaangenaam gesprek waarin hij mij benaderde of dat ik geen benul had van mijn overstap en hoe slecht KPN is.
Hij hoort netjes uit te leggen hoe Ziggo afgesloten zal gaan worden .
Ik ben 10 jaar klant geweest bij Ziggo en dan krijg je zo iemand aan de lijn?
Ik ben hier absoluut niet van gediend en ga hier ook verdere stappen in nemen. Er is mij verder niets verteld wanneer ik de service kan verwachten om de ziggo kastjes terug te sturen.
De heer Eijsker heb ik op 22 juni aan de lijn gehad om 11:00 en dit was zeer onaangenaam gesprek en ik heb het daarom zelf beëindigd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik door een professionele medewerker netjes te woord gestaan wordt en mij de overstap fases wordt uitgelegd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L. de Jong